חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רכב בחיפה דף 1 מתוך 1    <<    >>

ניווט בחול - אפליקציה GPS - ללא אינטרנט
אפליקצית ניווט בחו"ל GPS ללא אינטרנט - אפשרי קל וחינם. אפליקציה GPS בחול, מדריך עבור נהגים רבים השוכרים רכב בחול ונזקקים לאפליקציית ניווט רכב בחול ללא אינטרנט מי שלא דאג לחבילת אינטרנט בעת היותו בחול - רצויי שיכיר וישתמש באפליקציות ותוכנות אשר לא דורשות חיבור אינטרנט קבוע כדי . אפליקציה מומלצת sygic , בנוסף למפות גוגל או ניווט בחול waze. כנל ניווט בחו ל עם here map של נוקייה ממש טובה.
2015-11-16
 
דוח חניה בחיפה - לא בחג
לא יינתנו דוחות חנייה בכחול לבן בחגי תשרי. 2015 . תושבי חיפה ואלפי מבקרים הצפויים לפקוד את העיר במהלך החגים הקרובים יוכלו לחנות בכחול לבן בחינם ברחבי העיר. החנייה במקומות חנייה מסודרים (המסומנים בכחול לבן) תהיה חופשית במועדים הבאים: ראש השנה, יום הכיפורים וחול המועד סוכות.
2015-09-08
 
ספנות בחיפה
ספנות תחבורה ימית : ראשי מגזר הספנות והנמלים התכנסו בחיפה ביום הספנות הישראלי - אני כבר אומר לכם שהמציאות תמיד עולה על התחזיות. בכירי חנ י (חברת נמלי ישראל) פגשו אותי כאן בכניסה ואמרו לי שאנחנו נקדים בשנה את הקמת הנמלים ולכן צריך לדאוג שהכבישים והמסילות יהיו מוכנים.
2015-10-23
 
כוננות גשם בחיפה
מטה החירום של עיריית חיפה, נערך בימים האחרונים עם גורמי החירום ויחידות העירייה הביצועיות לקראת מזג אוויר סוער במיוחד הצפוי לפקוד את העיר בימים הקרובים. 80 מ מ גשם ורוחות של 40 קמ ש עם משבי רוח שיגיעו בשעות הלילה עד 85 קמ ש.
2016-12-12
 
רכב למכירה
רכב הינו כלי תחבורה מנועי, בעל 4 גלגלים לפחות. ישנם כמה אופציות למצוא רכב למכירה בחיפה, הכוונה היא רכב יד שניה או חדש מהיבואן. רק בתחילת 2015 נמסרו מעל 33,000 רכבים למכירה חדשים לציבור הנהגים. פתיחת שנה סוערת. רכבים מובילים במכירות בשנת 2014 הינם : יונדאי , מאזדה, קאיה, טויוטה, מיצובישי....בענף רכב יד שניה כ 800,000 רכבים למכירה מחליפים ידיים כל שנה
2015-08-15
 
 
 


חייגו לאתר חיפה 052-4748988 בלחיצת כפתור


קבלן שיפוצים בחיפה

חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM