חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רכב בחיפה עוד כתבות
רכב למכירה
>
רכב הינו כלי תחבורה מנועי, בעל 4 גלגלים לפחות. ישנם כמה אופציות למצוא רכב למכירה בחיפה, הכוונה היא רכב יד שניה או חדש מהיבואן. רק בתחילת 2015 נמסרו מעל 33,000 רכבים למכירה חדשים לציבור הנהגים. פתיחת שנה סוערת. רכבים מובילים במכירות בשנת 2014 הינם : יונדאי , מאזדה, קאיה, טויוטה, מיצובישי....בענף רכב יד שניה כ 800,000 רכבים למכירה מחליפים ידיים כל שנה



רכב למכירה
רכב הינו כלי תחבורה מנועי, בעל 4 גלגלים לפחות.
ישנם כמה אופציות למצוא רכב למכירה בחיפה, הכוונה היא רכב יד שניה או חדש מהיבואן.
רק בתחילת 2015 נמסרו מעל 33,000 רכבים למכירה חדשים לציבור הנהגים. פתיחת שנה סוערת. רכבים מובילים במכירות בשנת 2014 הינם : יונדאי , מאזדה, קאיה, טויוטה, מיצובישי....בענף רכב יד שניה כ 800,000 רכבים למכירה מחליפים ידיים כל שנה. שוק פורח ועתיר עסקאות שמגלגל לא מעט.
בממוצע רכב גומע כ 17,000 קמ בשנה. ואם הנך מתכוון לרכוש רכב יד שניה בעסקת טרייד אין, קח זאת בחשבון שצריך להכפיל את מספר השנים שהרכב נוסע בכביש בכמות הקמ כבדי לקבל אומדן מדוייק כמה זה קמ ממצוע שנתי לרכב.

בישראל ישנם כ 3 מיליון כלי רכב מנועיים. הכמות העצומה הזו מתייחסת לכל סוגי הרכב המורשים לנוע על כבישי הארץ. רובם ככולם פועלים על מנוע בעירה פנימי. בנזין או דיזל וגז. לאחרונה החל טיפטוץ מזערי של רכבים חשמליים אבל הדרך עוד רחוקה כניראה עד אשר נחזה ברכב חשמלי הנוגס נתח גדול מאחוזי כלל הרכבים על הכביש. זה רק עיניין של זמן, השקעה ופיתוח טכנולוגי. היתכנות של כדאיות כלכלית ואיכות סביבה ירוקה ייקרב את ציבור הנהגים לשימוש ברכב חשמלי. עוד חזון למועד.

רכב למכירה מליסינג
אין כל בעיה לרכוש רכב מליסינג, העלות אמנם נמוכה יותר וזה ייתרון עם עוד כמה ייתרונות נוספים. אבל יש שיאמרו כי החיסרון נובע מעצם אי היותו רכב פרטי מבעלים פרטי - הרכב שמוצתע למכירה על ידי חברת ליסינג הוא פחות "טהור". משום שיש סיכוי כי לא טופל היטב - והמתדגדים חושביבם ההיפך שדווקא בגלל זה זכה לטיפול בתשומת לב יותר מאשר אדם פרטי שנוטה להזניח מתוך חיסכון בעלויות. הוייכוח תמיד הופך לסוער אם תפגיש את 2 הצדדים ההו/הי  שבעד רכב ליסינג וההיא/הו שנגד
.

מתנגי הליסינג טוענים לקילומטרז שנתי גבוהה, חוסר השגחה ואיכפתיות ( מרוב הרבה מתשתמשים בכרב חברה ספציפי זה ), הימנעות מטיפולים או ניסיון לקמץ למינימום את הטיפולים מטעמי חיסכון וידיעה שהרכב יימכר אוטוטו,
המצדדים ברכב ליסינג טוענים כי דווקא כל הרכבים של הליסינג מטופלים בייתר תשומת לב, שימוש בחלקי חילוף מקוריים ( להבדיל מאדם פרטי שינסה לחסוך ) מחיר כדאי וזול יותר, ספר טיפולים ותיקונים אישי ספציפי לכל רכב שגם נבדק בדקדקנות לפני שמציעים אותו למכירה ועוד...
טיפים לרכישת רכב מליסינג : אתרו חברה שהיא וותיקה בענף מכירת רכב יד שניה, כניראה שהיא אמינה ויש לה לקוחות חוזרים אחת לשנה שנתיים. בידקו כמה סוגי רכב היא מציעה למכירה, מגוון גדול מעיד על אפשרויות רבות יותר למצוא רכב למכירה שיתאים לכם במדוייק לפי הדרישה.
- אם החברה מציעה שירות טרייד לרכב - זהו ייתרון גדול הפוטר אתכם מלבזבז משאבי זמן וכסף כדי למכור את הרכב היישן. גם אפשרות המימון שלכם נוחה יותר שהרי אין צורך לגייס הון למכונית החדשה ורק אחר כך למכור את היישנה ולכסות את ההלוואה - אם לקחתם. בטרייד אין של רכב אתם פשוט מקבלים תשלום על הרכב הקודם ובתוספת תשלום - יש לכם את הרכב החדש.

רכב למכירה מפרטי
קל למצוא ולאתר רכב באתרי אינטרנט ובאשימוש באפליקציה. חיסכון של זמן ונוחות השימוש כולל צמצום אפשרויות ממוקד לאיזור הרוכש ויחודיות הרכב עם הצגת תמונות של הרכב שמיועד למכירה - כל אלו גברו על לוחות המודעות שבעיתונות שבעבר היוו חלק משמעותי ביכולת לפרסם רכב למכירה או למצוא אחד שכזה עם הרבה הגבלות של מיקוד וצמצום אפשרויות.
ישנם לוחות רכב רבים שפועלים באינרטנט וברובם פרסום רכב הינו ללא תשלום, כאשר לפרסום מוגבר נדרש תשלום מסויים בהתאם לרמת החשיפה של הרכב.
יישנו גם חיסרון היות שלא כל המוכרים מרוכזים פיזית במקום אחד - תאלצו להדיר רגליים או לשוטט עם הרכב היישן או בתחבורה ציבורית מרכב למכירה אחד למשנהו.
בנוסף מומלץ להיזהר מנוכלות , רמאות מתחזים ושאר שרלטנים. הם יישנם וזו גם פרנסתם. הם אינם סוחרי רכב, אינם מורשים לעסוק בסחר רכב. ישנם מתחזים, וישנם רמאים שהלבישו על רכב פרטים אחרים, וישנם רכבים שנועדו לגריטה והשמדה - והבחור שלפניכם שיפץ אותם ומציע לכם רכב למכירה שאינו ראויי או מורשה לנסוע בכביש בעיקר מסיבה בטיחותית חמורה. יש מוכרים שמציעים רכב אבל הרכב משועבד או ממושכן....בקיצור לא חסר רמאים. לכן לעיתים עדיף לרכוש מחברות טרייד אין אמינות.

רכב חדש למכירה (מהניילונים)
לאחרונה עם התגברות המחאה החברתית החלו חברות ליסינג לשווק רכבים חדשים למכירה במחיר פחות מהיבואן. המחיר פחות עד כדי 15% ויותרומגיע בסופו של דבר לחיסכון של עשרות אלפי שח. הרכב בעצם נרכש מהיבואן על ידי חברת הליסינג ונמכר ללקוח הפרטי כרבכ יד ראשונה לכל דבר ועיניין רק במחיר זול יותר.


 

2015-08-15

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM