חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רכב בחיפה עוד כתבות
ספנות בחיפה
>
ספנות תחבורה ימית : ראשי מגזר הספנות והנמלים התכנסו בחיפה ביום הספנות הישראלי - אני כבר אומר לכם שהמציאות תמיד עולה על התחזיות. בכירי חנ י (חברת נמלי ישראל) פגשו אותי כאן בכניסה ואמרו לי שאנחנו נקדים בשנה את הקמת הנמלים ולכן צריך לדאוג שהכבישים והמסילות יהיו מוכנים.



ראשי מגזר הספנות והנמלים התכנסו בחיפה ביום הספנות הישראלי

"אני כבר אומר לכם שהמציאות תמיד עולה על התחזיות. בכירי חנ"י (חברת נמלי ישראל) פגשו אותי כאן בכניסה ואמרו לי שאנחנו נקדים בשנה את הקמת הנמלים ולכן צריך לדאוג שהכבישים והמסילות יהיו מוכנים. ואני מבטיח שהם יהיו. במתווה הזה, של הקמת הנמלים החדשים עם הגורמים האיכותיים ביותר שמקימים ומפעילים, אנחנו נקבל פעילות שתביא לתוספת של אלפי מקומות עבודה חדשים ולאמינות בשירות. זה יביא גם להרחבת הפעילות הימית וגם להוזלת המוצרים".
כך הצהיר הבוקר שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, ביום הספנות אותו ארגנה לשכת הספנות הישראלית במרכז הקוגרסים בחיפה.
האירוע, בהשתתפות מאות מקבלי החלטות בתחומי הספנות והנמלים, בעלי ונציגי חברות ספנות וראשי עיריות מאזור חיפה, הינו המפגש השנתי של בכירי העוסקים בספנות, בלוגיסטיקה ובסחר החוץ.
ראש עיריית חיפה יונה יהב: "מעולם לא היה שר בממשלת ישראל שתרם לפיתוחה של חיפה כמו ישראל כץ. כל מי שמבקר בחיפה ורואה את רשת הכבישים והתשתיות המוקמות בעיר, יודע שחיפה, בזכות השר כץ, תעמוד במקום אחר לגמרי ולכך תהיה השפעה על כל צפון מדינת ישראל. יהב הוסיף כי בחיפה ממצבת את עצמה כעיר של ספנות וים ובמסגרת זו מתקיימים בעיר שורה ארוכה של אירועים בינלאומיים כמו אליפות העולם בשייט למפרשיות מדגם 470 שננעלה בסוף השבוע האחרון בעיר".
בין אורחי הכנס היה גם ח"כ מיקי זוהר, המשמש סגן ראש וועדת הכספים וראש לובי הספנות בכנסת ששיבח את הישגי נמל חיפה וקרא להקמת שדולה לטובת הספנות בכנסת.




 

2015-10-23

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM