חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

בניה ונדלן בחיפה עוד כתבות
ניסור בטון
>
ניסור בטון בחיפה, העיר הגדולה ביותר של הצפון בישראל. קבלו טיפים על ניסור בטון וקידוח בבטון בחיפה וכל אזור צפון הארץ. חיתוך וניסור יהלום של מכלולי בטון יצוק עם מסורים וכלי עבודה חדישים מיוחדים המתאימים לכך.



ניסור בטון
ניסור בטון בחיפה, בעיר הגדולה של צפון הארץ. קבלו טיפים על ניסור בטון וקידוח בבטון בחיפה וכל אזור צפון הארץ. חיתוך וניסור יהלום של מכלולי בטון יצוק עם מסורים וכלי עבודה חדישים מיוחדים המתאימים לכך.
זוהי פעולת כחלק ממכלול של שינוי מבני, שיפוץ או הסרת חלקי בטון כגול רצפה, קיר,חומה או ניסור לצורך יצירת פתח בבטון כגול חלון ממד או דלת בקיר ממד.
ניסור בטון בחיפה
ניסור בטון ביהלום
הפעולה של החיתוך והניסור של הבטון מבוצע לרוב עם מסור יהלום, או שרשר(כבל) יהלום. ראשית מדובר ביהלומים תעשייתיים, כאלו שהם מספיק קשיחים ועמידים לחיכוך במהירות מאוד גבוהה בבטון, אבן וגם ברזל. במסור העגול בקצות השיניים החדות מקובעים אותם שבבי יהלום אשר באים במגע עם הבטון והאבן. החיכוך העצום בעצם מפורר את הבטון בנקודת חיכוך קטנה ומפורר אותו. וכך לאט לאט מתקדם המסור העגול על פני הבטון ומנסר אותו עד תומו. האבק, אותם פירורי בטון נשטפים במים זורמים באופן קבוע על פני נקודת המגע בין שיני המסור עם היהלומים לבטון המנוסר. למים תפקיד נוסף וחשוב יותר בעת ניסור בטון. המים הזורמים מצננים את המסור ואת הבטון בנקודת המגע. חיכוך של חומרים קשיחים האחד בשני כמו בטון ומתכם עם יהלומים יוצר חום מאוד גבוה. החום הגבוה עוד עלול היה לגרום נזק למסור, לעוות אותו ואף חמור מכך לתאונות בגלל שבר של מסור בטון גדול או קטן. בדרך כלל ניסור בטון בחיפה מבוצע על ידי צוות עובדים מאיזור צפון הארץ. למרות שכל צוות הוא נייד ובעל יכולת תנועה ושינוע ציוד ניסור לכל נקודה בארץ. לצורך ניסור בטון של רצפה בחיפה פנינו לחברת ש.ר. מומחי ניסור בטון אשר נתנו מענה מקצועי והצעת מחיר אשר מלווה בהסברים טכניים והדגשה לגבי בטיחות העובדים והשוהים במקום כולל בטיחות המבנה ואיזור העבודה הקרוב.

ניסור בטון - שלבים
תחילה מקבלים את ההנחיות ממנהל ביצוע, לקוח או מהנדס בניה במקום המייצג לרוב את הלקוח מזמין הפרוייקט. מסמנים את קווי החיתוך על פני הרצפה הקיר או האלמנט לניסור, ומבצעים מדידות והיתכנות ביצוע עם סוג וגודל המסור של הבטון. אם מחליטים לבצע ניסור עןם מסור בטון עגול, מקבעים את המסילה שלפיה ינוע המסור ויחתוך את הבטון. מחברים את המסור עם המנוע למסילה בנקודת ההתחלה, ומהדקים את צינור המים הזורמים לצינון נקודת החיתוך. מקפידים להרחיק כל גוף או כלי עבודה לא נחוץ ואנשים מהסביבה הסמוכה. ומתחילים לנסר את הבטון על ידי הפעלת מנוע הניסור מרחוק עם שלט מיוחד ייעודי למסור הבטון. בעת התנועה של המסור על המסילה הוא חותך במדוייק את הבטון וללא הרבה לכלוך כמו חציבה בכלי עבודה גסים ולא מדוייקים. המים כאמור מונעים מרוב רובו של אבקת הבטון להתפזר לחלל המבנה, והם נשטפים יחד עם המים. לעיתים אפשר לראות מעט ניצוצות של ברזל מותך, הסיבה היא שישנם בתוך הבטון ברזלים לחיזוקמ אשר ייצקו אותם עם הבטון. הברזל בעיקרון לא מפריע ואינו גורע מפעולת ניסור הבטון המקצועי. תוך כדי הניסור והתקדמות המסור המפעיל המיומן יודע כיצד להעמיק את הניסור בבטון ולהחדיר פנימה את המסור עד אשר יחצה כלפי הצד השני של הבטון וינסר אותו כולו
.






 

2019-01-08

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM