חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

בניה ונדלן בחיפה עוד כתבות
אכסניית נוער היפה באירופה
>
אכסניית הנוער היפה באירופה נחנכה בחיפה. 64 מיליון שח הושקעו על ידי אגדות האכסניות בשיתוף משרד התיירות ומשרד החינוך בהקמת האכסניה שבה 100 חדרי אירוח. כל החדרים כוללים מרפסות רחבות, מקלחות צמודות, שירותים וטלוויזיית LCD. כמו כן כוללת האכסניה מגרש ספורט, חדר אוכל מודרני ל – 250 סועדים...



אכסניית הנוער היפה באירופה נחנכה בחיפה
בחיפה נחנכה היום [ג'] אכסניית הנוער הנחשבת לאחת האכסניות היפות באירופה. 64 מיליון ₪ הושקעו על ידי אגדות האכסניות בשיתוף משרד התיירות ומשרד החינוך בהקמת האכסניה שבה 100  חדרי אירוח.
כל החדרים כוללים מרפסות רחבות, מקלחות צמודות, שירותים וטלוויזיית LCD. כמו כן כוללת האכסניה מגרש ספורט, חדר אוכל מודרני ל – 250 סועדים, אולם הרצאות ומרכזי לימוד מאובזרים בציוד אור קולי ועזרי לימוד חדשניים.
ראש העיר יונה יהב: "הודה לראשי אגודת האכסניות על הבחירה בחיפה להקמת האכסניה ואמר כי חיפה משקיעה בשנים האחרונות מאמצים רבים בפיתוח ענף התיירות, מאמצים שאת פירותיהם אנו קוטפים בבתי המלון הרבים המתוכננים ומוקמים כיום בכל רחבי העיר במגוון רחב של רמות אירוח. חנוכת אכסניית הנוער החדשה היא יום חג לענף התיירות בארץ ואבן דרך חשובה נוספת בהפיכתה של חיפה לעיר תיירות מובילה בישראל".        
מנכ"ל משרד התיירות אמרי הלוי: "הקמת אכסניית הנוער משתלבת בדיוק עם התיירות העכשווית של טיילים בודדים ושל משפחות שמחפשות לנפוש בזול. המשרד מאמין בפיתוח תיירות עממית ובהרחבת היצע הלינה כפי שבא לידי ביטוי בהצעת שר התיירות יריב לוין שאושרה בממשלה השבוע. חיפה היא יעד תיירותי אטרקטיבי והיא מתפתחת מבחינת המגוון המלונאי שמשלים את החיבור התיירותי עם עכו – שמציעה אוצרות תרבותיים והיסטוריים. אנחנו מעודדים יצירת מרחב תיירותי של הצפון כדי לעודד את התיירים להישאר באזור זמן רב יותר".  
את האכסניה ינהל דודי שמחון שעבר להתגורר עם מינויו בחיפה. האכסניה מיועדת לאירוח משפחות, תיירים, צליינים, תרמילאים ובני נוער מהארץ ומהעולם בהם בני נוער המגיעים במסגרת תכניות תגלית, מצעד החיים ועוד.
הצילומים ניתנים לשימוש עיתונאי ללא תמורה
קרדיט צבי רוגר – עיריית חיפה



 

2015-11-22

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM