חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

בניה ונדלן בחיפה עוד כתבות
השכרת דירות לנופש בחיפה airbnb
>
אתר השכרת דירות נופש או השכרה לתקופה קצרה airbnb משמש לא מעט בעלי דירות לייצור הכנסה נאה.אבל אולי פוגעת במלונות בחיפה. אתר השכרת דירות נופש המהווה פתרון מעולה לנופשים מכל העולם ללון בכל רחבי העולם היכן שמוצעות אפשרויות לינה כמובן.



השכרת דירות נופש בחיפה
זהו פתרון אלטרנטיוי לכל בתי המלון בחיפה. היחודיות שבו הינה האפשרות להתארח בעיר חיפה בתוככי אזורי המגורים של התושבים ולחוות את אווירת היום יום הישראלית מנקודת מבט שונה. לא עוד אירוח יקר - יש להזכיר - בבתי מלון בחיפה. האתר הזה יצר לא מעט באז בתקופה האחרונה בגלל כמה סיבות. האחת קיומו גורם לביקוש רכישת דירות להשקעה עבור נופש. הביקוש מצמצם את היצע הדירות הקיימות שמימילא אינו גדול. בעקבות כך המחיר של הדירות מאמיר עוד יותר כלפי מעלה. דירת נופש בחיפה במיקום מרכזי, במיוחד אם ניתן לחלק את הדירה גם ללינהה של הבעלים וגם חלק אחר להשכרה לאירוח - נראה צעד כלכלי נבון.

פגיעה בתיירות בחיפה ? האמנם ?
מיותר לציין שאתר האינטרנט הזה מהווה גורם משפיע על כל ענף המלונאות החיפאי אשר מכוון ללינה ואירוח. עם נגישות מכל מקום בעולם לאינטרנט ניתן להזמין מקום לינה באופן מאובטח, להתרשם גם מהמלצות של נופשים מהעבר לגבי האירוח ושאר קריטריונים - והרי לכם פגיעה בבתי מלון מוסדרים על פי חוק ותקנות מחמירות של בטיחות, תשלומי מיסים, עלויות נוספות וכדומה.
המצדדים יאמרוכי זהו פתרון מעולה לכל תייר להשיג אפשרות לינה בעת הנופש במחיר ריאלי ולא גזלני ( כבר אמרנו שהמחירים של בתי המלון בארץ גבוהים מהממוצע העולמי ? )
גם בעל הדירה שמקצהחלק מדירתו, לרוב חדר עם שירותים ומקלחת - מרוויח הכנסה וגם התיירים נהנים. התופעה אפילו תגביר את תנועת התיירים לעיר.

אחרים לרוב בעלי תפקידים מענף המלונאות החייפאי יטענו בצדק כי הם לא משלמים מס, לא נדרשים לעמוד בתקנוני בטיחות מחמירים, לא נדרשים להיות כפופים לחוקי התיירות הישראלים ובכלל הם פרזיטים שפוגעים בענף הדיור בחיפה ובכלל בכל הארץ. .

קישור :  airbnb

מתוך ויקיפדיה :
שיטת התשלום. ככלל, השוכר משלם לאתר Airbnb ולא למשכיר. השוכר יכול לבטל את העסקה עד 24 שעות לפני הכניסה לדירה (עם או בלי קנס, לפי קביעת המשכיר). Airbnb משלמים למשכיר רק 24 שעות אחרי שהשוכר נכנס בפועל לדירה. מנגנון זה גורם לכך שלא נדרש, בשום שלב, עיסוק בכסף מזומן והעסקאות הם תמיד דרך ישות עסקית גדולה ואיתנה ולא בין אנשים פרטיים.


השכרת דירות נופש בחיפה

 

2015-07-22

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM