חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

עיצוב בית עוד כתבות
פרקטים בצפון - התקנת פרקטים בצפון
>
פרקטים בצפון ניתן למצוא בעשרות חנויות לריצוף וגם במתחמים של שיווק חמרי בניה ואביזרים לשיפוץ בית. התקנת פרקטים בצפון לריצוף רק על ידי מתקין פרקטים מנוסה, עם ניסיון מוכח, התייעצו עם מכרים חברים ומשפחה. חברות לשיווק פרקטים בצפון גם מעניקות שירות זה.



פרקטים בצפון - התקנה ומכירה
היבוא של הפרקטים ברובו ככולו הינו מחו"ל. פרקטים בצפון ניתן למצוא בעשרות חנויות לריצוף וגם במתחמים של שיווק חמרי בניה ואביזרים לשיפוץ בית. החל מהעיר נהריה הצפונית עובר דרך עכו חיפה יקנעם וכלה בחדרה ופרדס חנה כרכור. בכולם הסוג הנפוץ הינו הלמינציה. אותם אריחים סינטטיים דמויי עץ אשר לפחות הייתרון הברור הוא אין סוף כמעט לגוונים לצבעים ולטקסטורות שניתן לייצר במפעלים מעבר לים. כל השאר זה עיניין של איכות.  התקנת פרקטים בצפון לריצוף רק על ידי מתקין פרקטים מנוסה, עם ניסיון מוכח, התייעצו עם מכרים חברים ומשפחה. חברות לשיווק פרקטים בצפון גם מעניקות שירות זה. ישראל משופעת בכל מיני בעלי מקצוע עם יידיים טובות שלרוב מתמחים בשיפוץ , צביעת דירות, התקנת דלתות התקנת תאורה ומה לא. חלקם אפילו מוכן לקחת על עצמו הימור ולבצע עבודות מזדמנות - ולו רק בכדי להרוויח עוד כמה שקלים. מה שחלקם לא ייגלו לכם - זה שלא תמיד הם מנוסים באותה פעילות כמו התקנת פרקטים. שיטת מצליח - יתקינו פרקטים תוך כדי למידה על חשבונו וגבו של הלקוח. גם אם התוצאה תהיה לא מוצלחת, הם יידעו להסיר מעצמם אחריות בלשון חלקלקה או על ידי התחמקות. לא חסרים כאלו.

ישנם כמה שיטות של התקנת פרקטים וכל מתקין פרקטים בצפון שיש לו ניסיון מכיר אותם על חסרונם וייצתרונותיהם. לעיתים שיטה אחת עדיפה על פני שיטה אחרת רק משום שסוג הפרקט שונה מלקוח ללקוח. הרי ישנם כמה סוגי פרקטים : פרקט למינציה, פרקט גושני, פרקט תלת שכבתי ....

התקנת פרקט למינציה בצפון

פרקט הלמינציה הינו הנפוף והמבוקש ביותר בקרב הלקוחות : הישראלי והישראלית. התקנת פרקט למינציה בצפון על ידי עובדים מנוסים של החברה.
התייעצנו עם משווק מורשה המתמחה בפרקט למינציה מזה שנים ולפי דבריו - ישנם אנשים פרקטיים (מעשיים) שביכולתם להתקין את הפרקט באופן עצמאי ובלבד שיש להם את הכלים לחיתוך, מדידה והדבקה. תחילה יש להניח את הספוג על המשטח, אחרי כן מתחילם לחבר את אריחי הפרקט שתי וערב כאשר שומרים מרחק של סנטימטר אחד מהקיר. מרווח זה מיועד להרכבת הפאנלים בין הקיר לרצפת הפרקט. החיבור בין אריחי פרקט הלמינציה הוא בשיטת קליק הלבשה כמעט כמו לגו עד ליצירת משטח אחיד ורציף של לוחות פרקט הלמינציה. לקראת סוף יש לנסר במסור מדוייק את חלקי האריח כדי שיתאים במידתו עד למרחק סנטימטר מהקיר. בכניסה לחדר או למבנה בו הותקנו הפרקטים מחברים סף פרקט שהינו גובל את המשטח. זה אסטתי וגם מונע התרוממות של אריחי הפרקט בכניסה. מדביקים בדבק סיליקון את כל הקצוות מסביב וממתינים לייבוש. ראוי להזכיר כי הספוג נועד גם להגמיש את המשטח מתחת לאריחי הפרקט וגם הוא סופג רעשים וגם  מונע חיכוך של הפרקטים ברצפה. 


התקנת פרקט גושני בצפון

אל תסמכו על שיפוצניק מזדמן שנשבע בכל קרובי משפחתו שהוא יודע להתקין פרקטים מכל סוג צורה וייצרן. מתקיני פרקט גושני בצפון ישנם מעט, והמחיר של ההתקנה הינו בהתאם. כי לדוגמה התקנת פרקט עץ גושני  מעט יותר קשה ומורכבת, ולא כל אדם עם בעל ידע טכני וכלים מתאימים יצליח במשימה בצורה מושלמת כמו מתקין פרקטים מומחה.
תחילה יש להרכיב משטח לוחות מיוחדים על פני הרחבה או רצפת החדר או האולם חשוב לפלס - פילוס המשטח - במדוייק ואז להתחיל להרכיבב את האריחים עם דבק או באופן חיבור של מיסמור או  סיכות עם אקדח לחץ חזק. ציפוי האריחים של פרקט עץ זה הרגיש לשינויי לחות ויובש על ידי משיכת לכה על כל פני השטח 2 עד 3 שכבות , תלויי באיכות לכת הציפוי ורמת העמידות. אל תסמכו על איכות העץ שממנו עשוי הפרקט כי גם הוא ברבות השנים נישחק כמו כל חומר אחד בטבע מלבד יהלום.




 

2015-08-12

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM