חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

אינטרנט עוד כתבות
בניית אתר לעסק
>
בניית אתרים, בניית אתר רכישת דומיין ושטח אחסון אתרים.



בניית אתרים

בניית אתר באינטרנט אפשרית בהרבה דרכים , שפות תכנות, עיצובים ושימוש בקודים שונים.

 לרוב משוייכת בניית אתר מכירות עבור המגזר העיסקי או חברות שיווק מוצרים. ניתן לכלול ברשימה זו גם יצרנים או ספקי ציוד ומוצרים. חלק מאתרי המכירות לרוב מכילים גם דפי תדמית כגון  פרטים ואודות החברה יתרונות המוצרים איכות ויחודיות, אם המדובר ביחודיות המוצרים או יחודיות מחיר מכירה של מוצר חד ערכי שאינו מוצר תחליפי. דוגמה למוצר חד ערכי הינו 'במבה' אשר יש לו מוצרים תחליפים אבל לא זהים כדוגמת 'שוש' .

בתהליך בניית אתר מומלץ לבחור עיצוב וגווני רקע של הדפים. גוונים שונים משדרים - לרוב האוכלוסייה - מסר שונה . לדוגמה : צבע חום כהה עד אדמדם משרד ביטחון יציבות, קירבה לאדמה ועוצמה. לעומת צבע תכלת שמשדר נמרצות חדשנות ויש הטוענים שצבע תכלת עז גורם לנמרצות והינו זרז טוב לעידוד הקנייה בקרב המבקר באתר. לשרות בניית אתרים בצפון לכל חברה עסק או שירות פנו אלינו.


בניית אתר מכירות

כדי לבנות אתר בסיסי יש צורך בכתובת דומיין, לדוגמה : www.walla.co.il

בנוסף תוכן האתר זקוק לשטח אחסון. יש בישראל המון חברות אחסון אתרים אשר ישמחו להציע להשכרה שטח איחסון על השרת שלהם, תמורת תשלום כמובן. אפשרויות בסיסיות לאחסון הם לסביבת וינדוס או לסביבת לינוקס. למרות שאתר המכיל רק דפי html יכול לפעול כייאות בשני אפשרויות האחסון.

אתר מכירות או חנות וירטולאית הוא בעצם אתר המציג קטלוג מוצרים ו/או שירותים לפי קטגוריות של נושאים וכך המבקר מאתר בייתר קלות את מבוקשו בליק או שניים. הוא מגיע למוצר או לשרות צופה בתמונה או יותר של המוצר כולל הסברים ומידע מפורט, ולעיתים גם מחיר נקוב. לאחר שהחליט לכוש - או שהוא בוחר ומזין פרטים אישיים ולעיתים גם חיוב כרטיס אשראי או חיוב כספי אחר כגון פאייפאל. אפשרות שניה הוא פונה אל המציע/המוכר/המשווק באימייל או מסר כתוב אחר תוך ציון המוצר ומבקש ליצור עימו קשר לאחר שרשם פרטים ליצירת הקשר עימו.



 

2015-08-21

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM